10 Mart 2014 Pazartesi

LPG OTOGAZ İSTASYONLARI SORUMLU MÜDÜR EĞİTİMİ (MÜHENDİSLERE YÖNELİK)


Eğitimin Verileceği Tarih :
27.03.2014 - 29.03.2014
Eğitimin Verileceği Yer / İletişim :
İSTANBUL
Katılımcı Sayısı :
25
Eğitim Malzemeleri :
Eğitim notları, yazı tahtası, projeksiyon


Eğitimin İçeriği :

  • KMO Ana Yönetmelik ve Yönetmelikleri, Mühendislik                          Etiği, Sorumlu Müdürün Hak, Yetki ve Yükümlülükleri
  • LPG Piyasası Hukuki Düzenlemeleri
  • İlgili Standartlar
  • İş Sağlığı ve Güvenliği Mevzuatı
  • LPG depolama, dolum tesislerini, otogaz istasyonlarını,                LPG tesisatını ve konut uygulamalarını,
  • LPG‘ nin Tanımı, Teknik Özellikleri ve Kullanım Alanları
  • LPG Otogaz İstasyonları Ekipmanları
  • LPG Doldurma, Boşaltma Kuralları
  • Periyodik Kontrol ve Bakımları
  • Yangın Güvenliği
  • İlk Yardım Temel Bilgileri






Seminer Ücreti :
225 TL
Belge Ücreti :
25 TL
Açıklama :

Eğitim Tel/Faks :
Tel: 0216 449 37 10-11-12 Faks: 0216 449 37 13


http://www.kmo.org.tr/kimsem/egitim_detay.php?egitimkod=146








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder